۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

پژوهش فلسفی

سیگارها روح دارند. وقتی دارید سیگار می کشید، اونی که می دید تو ریه هاتون و بعدشم فوتش میکنید، دود نیست... مطلقن دود نیست. روح سیگاره که خب قسمت های غیر مهم روح سیگارن اونا. روح اصلی سیگار سبز رنگه، اصلن هم شبیه دود نیست، یه حالت روحانی هم داره. وقتی سیگارتون رو تو جا سیگاری له میکنید این اصل کاریه پرواز میکنه و میره دنبال بقیه ی خودش میگرده. فقط هم تو تاریکی میشه این اصل کاریه رو دید... فقط هم باس چشمای ابزوردیوسی داشته باشید.
ته نوشت:
1.اگه واقعن فکر میکنید دارم چرت میگم، بیائید من با استدلال دیالکتیک براتون ثابت میکنم.
2.تحقیقات من نشون میده، هرگز هیچ روح سیگاری تو دنیا به تکامل نرسیده، یعنی اون روح سبزا راه می افتن تو کائنات دنبال بقیه خودشون میگردن ولی هیچ وقت نمی تونند پیداش کنند. صرفن یه کار بیهودست.
3.خیلی سعی کردم از اون روح سبز رنگ عکس بگیرم. حتی از خوزه آرکادیو بوئندیا هم کمک خواستم... اما موفق نشدیم.
4.این سرطان هم که میبینید پشت بسته های سیگار نوشته و عکس دو تا ریه، مطلقن برا مضرات سیگار نیست. نفرین اون روح سبزس... که خب بعضی موقع ها میگیره.
5.خواهشن اگه کس دیگه ای هم متوجه اون روح سبز رنگ شده، اطلاع بده و ابزوردیوسی رو از نگرانی نجات بده.

۸ نظر:

یه رهگذر از غذا بازنشسته گفت...

تو خیلی خوبی ابزردیوس
داری به روزای اوجت برمیگردی!

absurdius گفت...

آقا شما الان که اینا رو میگی پات رو زمینه یا بالایی.
نکنه توهم های صد اربابیه.
:)

مریم گفت...

این خوزه آرکادیو بوئندیا کی بود؟
اه شت
می دونستم ها.
بگو خیلی اسمش آشناس...
بگو بگو
الان خل میشم تا یادن بیاد دیگه اه.
راستی دفعه بعد که هم رو میبینیم باید ثابت کنی این قضیه روح رو. دروغ میگی تو.
:(

absurdius گفت...

خوزه آرکادیو بوئندیا
یکی از شخصیت های صدسال تنهایی مارکزه/ با دوربین عکاسی ملکیادس جاهای خلوت خونه کمین میکنه و سعی میکنه از خدا عکس بگیره و وجودش رو ثابت کنه. اما خب موفق نمیشه.
خدا خیلی سریع قایم میشه.
بعد کلن به وجود خدا شک میکنه و بعد ها مطمئن میشه که اصن وجود نداره.
:)

دونقطه گفت...

داشتم امیدوار می شدم که ته نوشت دومت کار را خراب کرد ، یعنی یک جور هایی افتضاح کرد .

- بازیچه-

absurdius گفت...

من خودم هم ناراحت شدم
ولی خب بیا امیدوار باشیم یه روح سیگاره قهرمان بره همه ی بقیه ی خودش رو پیدا کنه.
فک کنم خیلی خوشحال بشن.
تا الان که من تحقیق کردم هیشکی نتونسته ولی خب شاید بعد بتونن. هان؟
فک کنم خیلی خوشحال بشن.

javooon گفت...

mamad man ehsas mikonam ba in ghazaya to dge hame chizoo midoni
pas bia be sooale kodakie man javab bede
chera moohaye masnoooyi ro eslah nemikonan?

yaki گفت...

naaa,mohamad eshteba nakon rooheshoon banafshe